Nevienam nav noslēpums, ka sievietes, kuras gaida bērnu, nereti izceļas ar kāri pēc savdabīgām pārtikas produktu un līdz ar to arī garšas kombinācijām. Lai tās apzinātu, Lielbritānijā veikta grūtnieču aptauja, kurā atklājies, ka visai jocīga pārtikas izvēle ir 60% topošo mammu.

Par vissavādāko kombināciju atzīti čipsi ar saldējumu un sinepēm, vēl kāda grūtniece atzinusies, ka regulāri ēd citronu ar sāli un pipariem, bet trešā vieta savādo kombināciju sarakstā tikusi sievietei, kura dzirkstošos citronu dzērienus papildina ar ķiploku un kanēļa cepumiem.

Speciālisti topošās māmiņas mierina, ka tas neesot nekas neparasts, ja sakārojas kaut kas neierasts. Dažādi ēdienu salikumi, kas garšas ziņā iepriekš šķita nesavienojami – šokolādes maize ar kečupu, marinēts gurķis ar kūku utt. ir tikai īslaicīgas iegribas, kuras parasti vēlams apmierināt.

Daudzas grūtnieces šajā laikā ir atklājušas neierastu vēlmi pēc asiem ēdieniem. Speciālisti iesaka, ja Tavs organisms labi panes asus ēdienus, droši vari tos ēst, taču viss, kas par daudz, tas par skādi!

Var gadīties, ka ēdieni, kas iepriekš šķituši visgardākie, šajā laikā negaršo vai pat izraisa nelabumu. Liela daļa grūtnieču atzīst, ka šos deviņus mēnešus nav varējušas atteikties no saldumiem, citrusaugļiem un sulas. Citas – tieši pretēji – no marinētiem, asiem un sālītiem ēdieniem.

Grūtniecības laikā pats svarīgākais ir ēdienkartes daudzveidība – augļi, dārzeņi, labības izstrādājumi, piena produkti, olbaltumvielas saturoši produkti, kā arī šķidrums – vismaz 1,5 l dienā.

Ja esat plānojušas mazulīti pēc piedzimšanas barot pašas, tad jāatceras, ka grūtniecības laikā ir tā iespēja izbaudīt visu, kas kārojas, jo barošanas laikā būs no daudz kā jāatsakās. Barošanas laikā jābūt uzmanīgiem ar saldumiem, asiem, rūgstošiem ēdieniem, kas mazulim varētu izraisīt vēdergraizes. Tomēr pārmērīga sevis ierobežošana arī nav ieteicama – visu ar mēru, un tad arī šis laiks paliks atmiņā kā jauks un neaizmirstams piedzīvojums.

Dalies ar Draugiem:
  • Twitter
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Print

No related posts.

Kategorija: Raksti, Veselīgs Uzturs.



Padalies ar viedokli