Kādus produktus uzturā lietot problemātiskas ādas īpašniekiem? Lūk, daži ieteikumi, kas palīdzēs uzlabot savu ārieni, iekļaujot organismam tik nepieciešamās vielas ikdienas ēdienkartē.

Sausa sejas āda

Sausa, raupja āda, turklāt arī trausli mati varētu būt arī medicīniska problēma, kas noteikti jāpārbauda, taču, ja Jums vienmēr ir bijusi nosliece uz sausu ādu, ir pārtikas produkti, kurus lietojot, šo problēmu var mazināt.

Sausas ādas īpašniecēm  ir ieteicams uzturu pēc iespējas vairāk papildināt ar pārtikas produktiem, kas satur beta-karotīnu (piemēram, dzelteno un sarkano papriku un tumši zaļo lapu dārzeņus, piemēram, spinātus). Tāpat maltītei ieteicams pievienot ar omega-3 bagātas eļļas. Pievienojiet, piemēram, salātiem, tējkaroti linsēklu eļļas ik dienu.

Ja āda niez

Ja Jums ir niezoša sejas āda, palieliniet savā uzturā B vitamīna daudzumu. Augsts B vitamīna daudzums ir olās, zivīs, lēcās, riekstos un citos produktos. B vitamīns uzlabos vielmaiņu, kuras lēnā darbība bieži vien ir saistīta ar ādas niezi.

Taukaina sejas āda

Ja Jums ir taukaina āda, uzturā noteikti vajadzētu lietot mazāk tādu ēdienu, kas satur daudz cukura. Tās, protams, būs kūkas un cepumi, kā arī mazāk lietojiet „cietos’ taukus. Piemēram, maizi pamērciet olīveļļā vai kaņepju sēklu eļļā, nevis izmantojiet sviestu.

Problemātiska sejas āda

Ja Jums ir problēmas ar pinnēm, mēģiniet lietot tādu pārtiku, kurā ir vairāk selēna. To satur Brazīlijas rieksti, Indijas rieksti, svaigs tuncis, saulespuķu sēklas, valrieksti un pilngraudu maize. Apvienojot tos ar E vitamīnu, tiks panākts vislabākais efekts.

Dalies ar Draugiem:
  • Twitter
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Print

Related posts:

  1. Kā uzlabot garastāvokli ar garšvielu palīdzību
  2. Rieksti jāuzglabā īpaši piesardzīgi!
  3. Ko ēst atmiņas uzlabošanai
  4. Augļu un ogu izvēle, parādoties saaukstēšanās simptomiem
  5. Ozons palīdz pārtiku saglabāt svaigu



Padalies ar viedokli