Sabalansēts uzturs ir viens no svarīgākajiem priekšnoteikumiem, lai mēs būtu veseli un enerģijas pārpilni. Teicienā – Tu esi tas, ko ēd – ir ļoti daudz patiesības, jo mūsu organisms uzņem un caur sevi filtrē vielas, kas atrodas mūsu lietotajos pārtikas produktos. Kas tad ir tie produkti, kurus speciālisti pēc pēdējiem pētījumiem iesaka lietot uzturā, lai uzlabotu atmiņu un asinātu prātu?

Cilvēkiem, kuri rūpējas par savu atmiņu un vēlas to saglabāt pēc iespējas labu, uzturā ieteicams lietot zivis, riekstus, dārzeņu un pupiņu salātus ar saulespuķu eļļu, kā arī rudzu maizi. Dietologi uzsver, ka zivis esot jāēd vismaz divas reizes nedēļā, jo tajās ir dažādas taukskābes, kas īpaši veicina “pelēko šūniņu” darbošanos.

Atmiņas saglabāšanas nolūkā ieteicami arī visdažādākie augļi, bet jo īpaši ananāsi, banāni un vīnogas. Ļoti ieteicamas ir dzērvenes, avenes, zemenes un mellenes. Savukārt intelektuālā darba veicējiem ikdienas maltītēs vajadzētu iekļaut tomātus, jo tie satur vielas, kas palīdz prāta asināšanai, loģiskajai domāšanai un koncentrēšanās spējām.

Dalies ar Draugiem:
  • Twitter
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Print

Related posts:

  1. Kā ar pārtiku uzlabot sejas ādas stāvokli
  2. Augļu un ogu izvēle, parādoties saaukstēšanās simptomiem
  3. Ozons palīdz pārtiku saglabāt svaigu



Padalies ar viedokli